Wat als mijn bestelling onvolledig is bij levering?

Silenro Publishers wil dat iedereen tevreden is met zijn/haar bestelling. Als je bestelling onvolledig is dan kan dit liggen aan het feit dat je misschien een boek hebt gekocht die slechts in pre-order verkocht wordt. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst in pre-order dan heb je het boek al aangekocht en gereserveerd voor het moment waarop het boek klaar is om uitgeleverd te worden. Het moment van uitlevering wordt altijd op voorhand meegegeven onder de vorm van een periode. Je betaalt hiervoor het boek al op voorhand inclusief de leveringskosten, daardoor kunnen we jouw exemplaar aan de kant leggen om je meteen bij uitlevering te bezorgen. Zodra de boeken uitgeleverd worden krijg je opnieuw een bevestigingsmail van ons om te laten weten dat het boek eraan komt.

Als je bestelling onvolledig is en je hebt niet in pre-order gekocht dan neem je best meteen contact op via [email protected]. Vermeld je bestelnummer en geef mee wat er ontbreekt volgens jou. Wij gaan meteen op onderzoek om je verder te helpen.

Terug naar het overzicht